Pieter-South-Africa.reismee.nl

Eindelijk is het zover de dag dat ik mag afreizen

Eindelijk is het zover de dag dat ik mag afreizen, vertrekken na Zuid Afrika. In Zuid Afrika wacht Neeltje op mij, en kan niet wachten tot ik er ben. Maar zover het is moet ik wel reizen. Het begin vandaag om half 5, jaja half 5 ik was klaar wakker kon niet slapen dus ben er ma uit gegaan om lekker te douchen en me spullen bij elkaar te zoeken. Das wel een voordeel van vroeg opstaan je kunt alles relaxt doen. Ik moest ook nog me auto wegbrengen na Garage Nijland waar die ook de vakantie verblijft en had om kwart over 8 afgesproken bij me zus. Maar ik was er toch vroeg uit en ik stond kwart voor 8 bij me zus in plaats van kwart over 8. Nou een wereld ging voor me open wat een potje gel niet kan doen. Ja, het klinkt raar maar een potje gel ik dacht dat er een oorlog was uitgebroken, en de bom was in me zus zijn haar ontploft, nou een atoombom was er nix bij hahaha. En zoals in een oorlog heb je ook verraders, verklikkers, Noa en Jade die elkaar op de kop geven dat de andere het potje gel heeft kwijt gemaakt. Ja dames en heren wat een potje gel niet ka doen, maar als blauwe helm van de VN ben ik wel wat gewend en ging vrede stichten, vrede stichten in de Huize Pisano, dit lukt aardig en al gauw was er rust terug gekeerd in Huize Pisano. Wonder boven wonder werd het potje gel ook gevonden, dus er kon een definitief vrede gesloten worden en ik kreeg me welverdiende kopje koffie. Na me kopje koffie kreeg ik ook nog als cadeau een dikke knuffel van noa en jade, en ben toen met ze mee gelopen na de basisschool waar ik 100m voor de school de handen los werden gerukt en ze afscheid van me namen. Nee zelf ik mocht ze niet meer helemaal na school brengen, snel keken ze of niemand keek en kreeg snel nog een kus. Ik kreeg toen een lift van me lieve zus, wel was ik een beetje bang want ik zag krassen en een deuk in de auto. Als dat maar goed gaat. Gelukkig was het niet druk op de weg en was ik veilig in hengelo aangekomen. Nu op na de trein, 2 uur lang reizen om na schiphol te komen. Gelukkig is er wifi in de trein zodat je via de facebook hotmail whatsapp en andere internetsite de tijd voorbij vloog en voordat ik het wist op schiphol was. Schiphol daar hebben ze Starbucks Mmmmmmmmmmmm koffie geniaal dat ze dat uitgevonden hebben, en bij Starbucks hebben ze een hele lekkere cappuccino hazelnoot. Dus daar ging ik lekker van genieten terwijl ik moest wachten om in te checken. Beetje rond lopen winkel in winkel uit, als je op schiphol loopt dat je niet denken dat Nederland in een crisis is. Wat daar allemaal verkocht wordt onder de mum van belastingvrij, je komt wel 5 x de zelf winkel tegen met de zelfde aanbiedingen. Het leek de wel winkelen voor teletubbies. Maar wel vermakelijk om er beetje rond te vertoeven. Al gauw was de tijd om na de Gate te gaan, ik was vrij om tijd, kwam bij de controle waar de beveiligers een beetje te relax aan het kletsen waren, hallo ik sta hier, controle??? Na ja jullie moeten je geld wel verdienen kom kom in de benen en het ging, nou dat stelde niet veel voor. Gelukkig ook maar en ik liep weg om na de gate te gaan. Hmmmm vrij rustig hier, was gewoon de eerste. Dan ma lekker voor aan zitten om te wachten dat de gate los gaat. Ik dacht bij me zelf al aan die ene nummer the gate are open gate one hahaha. De vlucht na london ging ook prima en in london aangekomen kon ik weer een paar uur wachten voor dat ik na de gate kon. T5 Heathrow is echt nieuw en mooi, en ik werk in de bouw en dan zie je wel wat maar wat zou het een keer geweldig zijn om zoiets te bouwen. Wel een nadeel, geen gratis wifi. Wat dat betreft kunnen ze wel wat van schiphol leren. Dus dan maar weer winkels bekijken, en op de parfum afdeling beland ging ik ff geurtje ruiken en heb mezelf overgehaald om een luchtje te halen. Iets anders wat me daar op viel is whisky, zoooooooooo veeeeel heb ik nog nooit bij elkaar zien. In alle prijs klasse van 26 pound tot 2500 pound een hemel voor whisky liefhebbers. Zelf gratis proeven, maar dat heb ik maar overgeslagen want whisky en ik gaan niet zo samen. Uiteindelijk zag ik op het bord dat ik na de gate kon, maar dat gaat hier anders dan in Nederland. Gewoon met de trein onder de grond na een ander mega gebouw om daar in te checken. En jaja ik zag de vliegtuig al klaar staan dus stond al te popelen om in te stappen maja net als de hele dag moest ik nog even geduld hebben. Klok slag 19:30 konden we de vliegtuig na binnen. En me plaatsje voor de komende 12 uur op te zoeken, en wat relax. Niemand zit naast mij, nee dit keer geen windje gelaten om de persoon naast me te verjagen. Nou de lange reis kan beginnen, ben goed voorbereidt laptop met game en films erop. Ik kan echt niet wachten tot morgen om Neeltje weer te zien.

Film gamen slapen en dan kaapstad.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!