Pieter-South-Africa.reismee.nl

De laatste paar dagen

Dan is het bijna zover, giste het huisje schoon gemaakt wasje gedraait en de konijntje hok schoon gemaakt. En dan speelt het de hele tijd door je hoofd was het maar zover, kan niet wachten om Neeltje weer te zien na 2,5 maand, pfffff dat was best lang. Maar gelukkig is het nog een paar dagen, ook al zeggen ze de laatste loodjes wegen het zwaarst maar nu niet hoor. Heb me rugtas en backpack al klaar gezet en een kleine begin gemaakt met het sorteren van klere om mee te nemen, en vooral niet te veel. Laatste keer in Jordanie en Egypte veelste veel meegenomen, de helft niet eens gebruikt. Dus ga me nu wel beter opletten, en zorgen dat er genoeg ruimte over blijft om ook Neeltje zijn wetsuit mee te nemen, want duiken in het indische oceaan gaan we echt niet over slaan

Laughing
. Maar ik denk wel hoe meer vrijdag de 13e in de buurt komt ik wel meer kriebels ga krijgen en dat is niet om dat het VRIJDAG DE 13E is maar dat ik lekker ga vliegen na Zuid Afrika waar Neeltje om me wacht
Laughing
. Ik hoop dat ik een beetje een leuk verslag kan maken en niet al na het eerste week afhaak om geen foto's en verslagen online te zetten. Ten minste als er internet is.

Om kort te zijn ik heb er ontzettend zin aaaaaaaaaaaaaaaaaan

Laughing

Groetjes Pieter

Reacties

Reacties

Neel

Lieverd, wat leuk! Haha, ben ook benieuwd of je dat volhoudt! Ik wordt wel helemaal verlegen doordat je zo vaak noemt dat je me mist en zin hebt om me te zien.. Wel een tegenvaller dat dat nu niet meer zo is, 'laatste loodjes wegen het zwaarst, maar nu niet meer'.. dat is wel een domper ;) Tot vanavond misschien op Skype! Kusjes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!